Hittegods
Det er fort gjort å legge igjen noe på flyplassen eller på flyet. Det kan hende en vennlig sjel har tatt vare på det du har mistet og levert det til hittegods på den aktuelle flyplassen.

Kontakt hittegodskontoret på Tromsø lufthavn:
Vårt hittegodskontor får ikke innlevert gjenstander som er gjenglemt på flyet. Kontakt handlingagenten for flyselskapet du reiste med:
Widerøe Ground Handling (Widerøe, Norwegian, Lufthansa, Austrian, Eurowings, Edelweiss, Air France, Transavia France, Transavia Holland, Smartwings, Discover, Aegean, ASL France, Finnair, Enter Air, NEOS og Wizz Air)
E-post:
Aviator (SAS, Easyjet, Iberia, British Airways, Vueling og Sprint Air)
E-post:
Nyttig informasjon når du har mistet eller glemt noe på reisen din:
Noen av våre lufthavner har eget hittegodskontor og noen lufthavner har ikke dette. For de flyplassene uten lokalt hittegodskontor kan du ta kontakt direkte med flyplassen. Se kontaktinformasjon i den rosa boksen over.
Merk at åpningstidene til de ulike kontorene varierer, og som regel korresponderer de med flyplassens avganger og ankomster.
Hittegodskontoret på flyplassen tar vare på gjenglemte gjenstander som blir funnet på flyplassen og levert inn. Gjenglemte gjenstander oppbevares i tre måneder og sendes deretter videre til Fretex eller til politiets hittegodskontor.
Om du har mistet eller glemt igjen noe ombord i et fly så må du ta kontakt med det selskapet som leverer bakketjenester til flyselskapet du reiste med.
Hittegods benytter MissingX for å registrere alle gjenstander som er savnet og funnet. Her kan du søke eller registrere gjenstand.
Ta kontakt med hittegodsavdelingen til Flytoget.